2010-01-12

Hej hej.....

Har precis varit och besökt doktorerna Albin och Elton, min arm var visst bruten, och behövde lite srutor och bandage. Men jag måste säga att jag känner mig absolut bättre nu, och redo för att göra middag!

Idag till middag ska jag bjuda på något storslaget...... det blir färdig köttfärsås och spagetti. Ibland är det bra skönt att få vara lite lat...

Annars är allt bara bra med oss alla här, snön börjar smälta bort och i går var det riktigt skönt väder ute, fick för ett ögonblick lite vårkänslor. Men det får nog tyvärr stanna vid en känsla, för någon vår vet jag inte ens om vi hinner uppleva här. Tror den börjar lagom till mars när det är dags för vår hemfärd.

Igår tog vi och en tur till spelhallen, som avslutades med sura miner för att man inte fick spela mer.... Men en fika på Starbucks piggar ju alltid upp, så det fick det bli! Tyvärr smakade den varma chockladen inte alls gott, så när vi kom hem tog vi en ny här på hotellet, som fick betydligt bättre betyg av barnen. Efter en kopp varm chocklad passade barnen på att leka med dem andra barnen som var i lekrummet någon timme. Sen var det hög tid att gå upp, Fredrik som hade lovat att komma hem tidigt, eller rättare sagt tidigare än vad han brukar, borde ju vara hemma. Men det var tomt i lägenhet vilket inte var en så stor överraskning... Tur att man har lärt sig detta så man inte säger något till barnen, och själv så tror man inte på det förrens han är hemma.....hahahaha, men han kom iallfall hem innan barnen hade gått till sängs, och det tyckte ju barnen var kul!

Nu väntas visst en fotbollsmatch, jag ska tydligen möta Zlatan den blåa och Zlatan den röde( blå och röd stor för den tröjfärg man har på sig)


1 kommentar:

  1. Skönt att Ni har egna doktorer.men vad jag förstår är dom inte så billiga att anlita.Betalningen vill dom tydligen ha i spelhallen, tillsist är Du väl lindad kring hela kroppen.Här hemma är allt som vanligt. Vi skall till Jeenie på kalas på lördag.Sköt om Er F

    SvaraRadera