2010-01-30

Japan, Italien och Indien...

...har vi hunnit med på två dagar. Eller kanske inte riktigt men i allafall i matväg!

Igår var vi på en Japansk jätte god resturang med några arbetskamrater till Fredrik. Jag har aldrig ätit japansk mat innan och blev vädigt positivt överraskad, sååååå gott det var! Vi hade en super mysig kväll....

Idag har vi varit och åkt skridsko och kälke på is. Jätte roligt! Efter det promenerade vi hem slöade en stund för att sedan gå vidare till en italiensk resturang här i närområdet. Här blev det smarrig pizza och även tårta för barnen. Det var några som firade en födelsedag på resturangen så dem hade med sig tårta. Dem tyckte väl att Albin oh Elton satt och dreglade för mycket över den så dem gav dem var sin bit med!

Sen promenerade vi vidare till ett indiskt mysigt ställe för lite kaffe och efterrätt för oss övriga som inte lyckades tigga till oss tårta hehehe. Detta ställe är så mysigt att det går inte med bilder att förklara hur det är där, åhh vi bara älskar det!!!

Nu e vi hemma igen och ska ringa och gratta lilla Telmis på hennes 3 årsdag!





(så här fina blev vi när vi klippte oss innan vi stack vidare till den japanska resturangen)




















5 kommentarer:

  1. Jag tänkte nog inte att Ni skulle njuta av allt Ni har kvar på ett dygn innan Ni kom i vardagen. Kunde Du inte låna salongen,men Du har kanske glömt bort hur man gör ha ha ah. Vi har haft Din MoF AoG här i kväll roligt. Men vi hade bara inlagt sill och bröd,o kaffe.m m.
    Sköt om Er och lyckas till med flytten.Kramar FoF

    SvaraRadera
  2. Hej Hej!!!!! va mysigt! där vill jag oxå fika när jag kommer =) heheh Här hemma är det full rulle hinner knappt med någonting känns det som!! Nu är det pluggert som väntar! ha det bra ta hand om er kram!!!

    SvaraRadera
  3. Hallå på er
    Ja,ha då har jag uppdaterat mig lite. Var ett tag sedan jag var inne...
    kram
    annika

    SvaraRadera
  4. hej är det ok om jag laddar ner skype på er dator? /jennie

    SvaraRadera
  5. Hej Fia!
    Fick du mitt mail inne på Facebook?
    Ha det så bra! Kramar!!

    SvaraRadera