2010-01-15

Lite badbilder.....












5 kommentarer:

  1. Hej Albin och Elton!
    Tack för mitt grattiskort. Whao, kan du simma utan puffar Albin. Vad duktig du är. Har ni hela bassängen för er själva? Kram Linnea

    SvaraRadera
  2. Bästa Sofia Du vet hur Du skall göra för att få oss att längta tillbaks. I dag kl 1500 skall vi gå till Din syster på kalas.Det blir väl vi Din MoF och Din Mormor.Ni är väl i full gång och packar nu.Men känner jag Freddes efiktevitet rätt så går det bra.Pågarna hjälper säkert till.Ha DE BRAFoF

    SvaraRadera
  3. Hej Linnea!
    Vi har inte poolen själva, men ibland har vi!Jag kan simma utan puffar och hoppa från kanten, fast jag inte bottnar :)
    Här i Korea äter man levandes bläckfisk, maskar och orm, men dem lever inte.
    Kramar från Albin

    SvaraRadera
  4. Fina bilder, va duktiga ni är pojkar. Ska bli kul o få se er simma när jag kommer!!!=) >LÄNGTAR!!!! kramar

    SvaraRadera
  5. Fina blider, ser härligt ut. Signe har börjat på babysim och hoppas på att bli lika duktig som Albin och Elton!!!Ska bli kul att se er på Bergi i sommar och höra allt om er härliga resa!
    Kramar från Johanna m familj

    SvaraRadera