2010-01-19

Uppdatering....

Igår hade jag och barnen typ krig här hemma, alla bråkade med alla. Elton bölade Albin skrek och jag hade så fruktnasvärt ont i huvudet så efter att jag gapat och skrikt lite på dem satte jag mej på en stol och betsämde mej för att inte lägga mej i mer...... Men det är ju alltid svårare än vad man tror. Men när vi alla tre lungat ner oss och bestämde oss för att bli sams igen, klädde vi på oss och åkte till en park, med en rolig lekplats och massa snö. Trots dem tidigare omständigheterna under dagen hade vi super mysigt och jätte kul.

Annars är dagen idag lugn, Albin och Elton skriver och ritar och smider planer om hur dem ska lura morfar när dem kommer hem......

Ikväll skulle jag och några tjejer på hotellet ha lite tjejkväll med vin och go mat. Men tyvärr fick Fredrik åka ut till kunder vilket betyder att han aldrig är hemma i vettig tid! Så vi får se om vi kan skjuta fram det en dag, annars får jag väl hänga på nästa gång! Det är ju så att vi alla har män som jobbar mycket så det är inte så att bara byta dag så där.... Men men vi får som sagt se....

Nu har jag lovat att Albin ska få ha datan en liten stund!

2 kommentarer:

  1. Det hör barn till att bråka lite, jag kan trösta Dig med det att dom blir bättre när dom blir en arton till tjugo år, en liten tröst. Allt är väl härhemma Din Far är här i källaren och slipar o målar fönster.Vi har varit i Kristianstad,Farmor har tagit i bort en knöl på tandköttet.Du får trösta pågarna med att snart är det tid att fiska med FoF Kramar

    SvaraRadera
  2. hahah 18 20 år ja herregud........
    Jasså pappsen är så flitig, det låter bra det. På tal om fiska och Åland, så sa Albin häromdagen att han saknade pappa (Fredrik jobbar ganska mycket just nu) Då sa Elton det gör inte jag, jag saknar bara Åland!! hahaha
    ha det fint
    många kramar från oss alla

    SvaraRadera