2009-10-14

FÖRKYLD!!!!

Näsan rinner, ögonen rinner och den ena nysningen avlöser den andra... Än så länge har jag inte kryat på mig, inte ett enda dugg faktiskt.

Det har inte hänt så mycket nytt faktiskt. Jag har mest försökt fördriva tiden på ett så lugnt sätt som möjligt med barnen de senaste tre dagarna. Vi har varit ute i solskenet en liten runda varje dag, men efter har jag varit helt slut.

Idag insåg jag att tvättmedlet här hemma var slut, och eftersom det hände en liten olycka innan för Elton behövde jag ju verkligen tvätta... Här ligger lite 7 -11 butiker runt om, men där hittade jag inte något tvättmedel. Så jag och barnen begav oss ner i de berömda källaren, fy f -n säger jag bara. Strax utanför hotellet ligger här typ en marknad eller vad man ska kalla det under marken vet inte ens om det är värt namnet marknad faktiskt. Här finns allt, men det luktar så jäkla illa och är så jädrans skabbigt där nere att jag inte ens kan köpa ett paket tvättmedel där!!! Fy jag mår illa bara jag tänker på det nu.....

Ikväll har pojkarna beställt lite pannkakor, det ser vi framemot!

Flyttlastet upp till 13:e våningen går förresten på lördag kl 14.00 Då får vi se till att ha packat färdigt för då kommer det ett gäng flyttkillar och tar vår packning för att transportera denna uppåt.....

Nu ska jag lägga mig en stund och vila lite.....

2 kommentarer:

  1. TJA!! Stackars dej... Själv va ja och fick spruta igår mot svininfluensan, så hoppas nu att man går fri ifrån den... Du i nödfall kan man väl tvätta i schampo:) ha ha ett husmorstips!! Hoppas du blir frisk snart! Och så väntar ja på bilder ifrån den nya våningen, hälsa!//S

    SvaraRadera
  2. Usch då, din stackare! Hoppas det löste sig med tvättmedlet, annars får du knacka på hos grannen? Funkar inte det, over there? =) Kram kära du, hälsa de övriga!

    SvaraRadera