2009-10-22

Vår dag idag

Dagen i dag började med en härlig runda i Insadong. Detta enligt önskemål från Albin, som ville köpa en liten present till Fredrik som skulle komma hem idag. Japp sjuklingen fick ta sig hemåt och det verkade som om presenten gjorde susen för nu verkar han må bättre, skönt. Presenten valdes av Albin själv och blev en liten karta i guld över Sydkorea. Vi passade även på att köpa lite gott nytillverkat koreanskt godis, som dem gör strax utanför hotellet.




( Albin i en park utanför hotellet)


(Koreanskt nytillverkat godis)

Efter en go middag hade jag och barnen lite pysselstund, målade av fötter och händer och lite sånt. Pusslade lite och klistrade med klistermärken. När klockan började att närma sig tre dök Fredde upp. Efter lite fika gick jag och barnen ner och badade så Fredde skulle få vila ifred en stund, men det dröjde inte länge förrens han också kom. Så efter badet promenerade vi bort till mcdonalds för lite kvällsmat.


( Elton i poolen)



(Albin simmar i den djupa poolen)



( Albin och Elton i poolen)
( På väg till Mcdonald`s)
( Fredrik och Albin på Mcdonald`s)



( Elton utanför Mcdonald´s)


Nu är vi uppe i lägenheten igen, Fredrik och barnen bygger med lego, och jag ska snart gå och lägga mig i bubbelpoolen, skööönt....

Och förresten Grattis på födelsedagen Pappa, Svärfar, Morfar. Hoppas att du har haft en bra dag idag!!!

5 kommentarer:

  1. tjena tjena
    kan albin simma själv nu? de ser ut att trivas som fisken i vattnet i poolen=) Idag ska nog jag lensa din gaderob o får se om jag får hem palmen också. Krya på dig fredde!!!!

    SvaraRadera
  2. HAHA!! ja lensa du min gaderob, men glöm inte palmen!!! Japp Albin tar sig fram själv nu i vattnet, men simmar "rätt" gör han bara under vattnet, det andra vet jag inte riktigt vad man kan kalla att han gör! Men han håller sig ovanför vattenytan och tar sig som sagt fram... Han tränar simtagen så snart sitter dem väl ordentligt!

    SvaraRadera
  3. Hallå, Hallå! Har precis läst igenom era sista veckor1 Var ett tag sedan jag kollade till er. Men ni verkar ha det bra! Krya på dig lillebror! kram Annika

    SvaraRadera
  4. Ja,ha såg nu att det var några dagar sedan du Sofia skrev detta inlägget... men då borde väl han vara kry igen =)

    SvaraRadera
  5. Hahha Jajamensan nu är han frisk igen....Det är nog dags för uppdatering av bloggen, får nog fixa det under dagen..... Kram kram

    SvaraRadera