2009-09-17

Lite om hotellet

Då har vi precis varit och avnjutit en fantastiskt god frukost.Här fanns det mesta ägg, sallader, flingor, mackor, mm mm mm......

Trots att vi kom ganska sent ner till frukosten såg man att här finns en hel del barn, så några lekkamrater till barnen blir nog inga probelm att hitta!!! Tror faktiskt att de flesta var barnfamiljer........

Barnen har sovit gott i natt. Albin vaknade visst till under en stund, men somnade till sist om igen. I dag är han dock ganska trött, men Elton är pigg idag.
När vi kom upp efter frukosten var sängarna bäddade, golven torkade, disken diskad osv osv, jag säger bara en sak med denna uppassningen längtar man inte hem än i alla fall :)

Kollade hotellets utbud och här finns en hel del som dem erbjuder. Kurs i Koreanska, matlagning, barnpassning sista fredagen varje månad, lite som typ dagis tror jag. (Annars har vi ju Kate) Olika sorters utflykter. Imorgon var det visst någon fyrhjulsutflykt uppe i bergen. Det verkar vara ett stort ubud med utflykter så som bad land, olika tempel och ,mycket mycket mer!!!! Här finns yoga, golf lektioner, family movie night, fotboll, filmvisning för barn, Halloween party mm mm mm.........

Just nu ligger alla och slappar i soffan och kollar på tv. Vi ska snart bege oss ut och kolla in stan lite närmare.

För övrigt har vi börjat att packa upp lite, men det återstår en del.....

5 kommentarer:

  1. jag undrar om du sofia har blivit vän med de koreanska hemmafruarna... hehe vilken jädrans lyx, jag sjunger : jag e så avundsjuk jag e så avundsjuk

    SvaraRadera
  2. Hej hela familjen!

    Här sitter man och är lika avundsjuk som Jennie. Har kollat om LF har några utomlandsjobb.......nja, det kan jag nog glömma.
    Pratade med mamma också och fick berättat och har även läst o tittat på era bilder. Helt fantastiskt. Njut åt livet - hälsa alla. Kram kram från moster med familj.

    SvaraRadera
  3. Hahha nää Jennie jag har inte hunnnit bli vän med de Koreanska hemmafruarna ännu kommer väl så småningom hihihi.....
    Ingela, det finns fler försäkringsbolag!!!!! ;)hihihi
    Kram på er......

    SvaraRadera
  4. ...hej på er! Låter som om ni har det bra! Vi har fredagsmyyys.. och Agnes ville titta på Albin och Elton i flygplanet. Hejdå

    SvaraRadera
  5. Fredags mys är mysiiiigt. Albin och Elton hälsar till Agnes :)

    SvaraRadera