2009-09-21

dripp dropp dripp dropp

regn regn regn och regn........ Ja idag har det regnat hela dagen. Trist, men men... Albin frågade för en stund sedan om det varit kväll hela dagen :)

Idag var det Fredriks första arbetsdag. Det verkade ha gått bra.

Jag och barnen har varit i lekrummet en stor del av dagen idag. Sen har vi varit uppe på rummet, barnen lekte och jag satt och funderade på om jag skulle diska eller inte, men va fasen Katie gör ju det så ja jag gjorde helt enkelt ingenting, läste lite ur min bok. Skönt ;)

Sen blev det poolen. Barnen älskar det. Albin är mer under vattnet än över, han kan simma endel under vatten och är ganska stolt över det!!!

Nu ska vi ut och äta en god middag!!

8 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att ni verkar trivas och allt verkar ju verkligen ha gått toppenbra med resa, utflykter, hotellrum och Katie (vilken lyx...) Nu har jag precis hjälpt Wiktor med läxan och snart ska vi till orienteringsträningen. Ha det så bra, vi hörs!

    SvaraRadera
  2. Javisst trivs vi!! Kul att höra av er. Ha det så kul på orienteringsträningen! Själv är det dags för sängen, Gonatt, hälsa så gott!!

    SvaraRadera
  3. Det gick inte att maila dig, så vi säger ett stort GRATTIS på födelsedagen här istället. Hoppas du haft en bra dag Sofia.

    SvaraRadera
  4. Hej Sofia!
    Vi på Okvägen önskar dig GRATTIS på din födelsedag. Kom kanske lite sent.......men du vet tidsskillnad. Hoppas att du haft en riktigt skön dag. Kan ju se på härliga bilder att ni firade mysigt i alla fall i går.
    Hälsa alla.
    Kram från familjen Antonsson

    SvaraRadera
  5. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SOFIA!!!!!!
    fast vi pratade ju innan=)
    fast du kan du mejla från din dator.. jag har en mapp där gå in pöå den sen står där en fil MR ordlista tror jag.. skicka den så e du gullig!!!! hoppas första jobbdagen gick bra idag fredde!!!! många kramar från röingegatan

    SvaraRadera
  6. Hej alla
    GRATTIS EN GÅNG TILL !!!!

    Hoppas du hade en bra födelsedag. (En sådan lyx födelsedag har du väl aldrig haft.)
    Det är roligt att ni skriver och lägger in bilder, fortsätt med det. Albin o Elton verkar njuta.Ja.. Albin simmar säkert snart. Hoppas allt gick bra på jobbet idag Fredrik. Jag har precis kommit hem och nu måste jag gå o äta lite. Pappa, morfar jobbar fortfarande.
    Ha det bra,
    Simma lugnt !! Ge kramar till Albin o Elton
    från mormor o morfar.

    SvaraRadera
  7. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!Vilken toppen dag du verkar haft... Bara efterrätten hade ju räckt :))) Ha de gött, skicka hit lite värme är du snäll!! Många kramar ifrån bjärnum!!

    SvaraRadera