2009-09-21

Här är lite bilder från dagen, det kom tyvärr inte i någon ordning....
( Fredrik i spelhallen efter vi hade avnjutit den goda middagen.)


(Albin i spelallen.)


(Elton kör rallybil!)


(Albin fick alldeles för mycket att dricka, dem har visst ingen åldersgräns här ;) )

(God efterrätt!)

(Fredrik och Elton väntar på maten.)


( Italiensk jätte fin resturang, serverade mycket god mat.)

(Firar min födelsedag, god mat och ett fint halsband fick jag!)

(Elton gillade såklart också maten.)

(Jag och Elton väntar på maten.)




(Elton)



(Fredrik och Albin i väntan på maten.)

(Albin och Elton målar här hemma.)













4 kommentarer:

  1. Anonym sa...
    Ett stort GRATTIS på födelsedagen, Sofia!
    Micke undrade ifall Katie kom med frukost på sängen idag... Felix undrar ifall du bjuder oss på kalas?
    Felix frågar Albin: Vad köpte du i den stora leksaksaffären?
    Ha det bra! Kramar från Trollis4

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia med familj!! Vad skönt att allt gått bra, börjar ni bli hemmastadda. Har tittat runt lite på bloggen och blir nästan lite gråtmild när jag tänker på vilken resa du, fredrik och barnen gett er in på:) Det blir ett minne för livet. Grattis hoppas du haft en bra dag. Saknar dig redan, jag vet att vi är lite dåliga på att träffas men nu när jag vet att det är omöjligt kommer saknaden lite. HI HI Ha det bra så hörs vi Hälsa Fredrik och barnen!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Och du vem är Katie :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan Felix. Jag köpte Starwars landningen och skepp. Jag har tagit med mig en del skepp hemifrån också.
    Sen köpte jag en basketkorg och en basket boll som jag har hängt på min gadrobsdörr!! Elton köpte också lego, fast sånt där stort lego ett jätte stort flygplan med massa grejor till. Sen köpte han låtsas mat som man kan dela med en låtsas kniv kram Albin

    Micke- hahaha nää det var för dåligt Katie kom inte med någon frukost på sängen :( Det gjorde inte ens Fredrik ;)

    Emma- ja visst blir detta ett minne för livet.Vi trivs jätte bra, allt är bara så annorlunda mot vad vi är vana vid, det kommer säkert att ta ett tag att vänja sig vid alla förändringar.
    Katie är hon som kommer och städar och bäddar här hos oss varje dag, hon är jätte trevlig :) och vi är förstås jätte glada att ha henne här!

    Alla hälsar till er kram kram

    SvaraRadera