2009-09-15

Pirrigt

Ja nu börjar det pirra i magen. Har knappt hunnit känna det riktigt innan. Men nu är allt klart här hemma så skönt. Nu inväntas bara mamma och pappa och Johan med en go pizza, det ska bli fint det :)
Imorgon anländer taxin hit klockan 10.00 sen bär det av till Kastrup flygplats. Därefter går flyget klockan 14.00 till Frankfurt, det tar cirka två timmar och landar då alltså ca kl 16.00. Nästan avfärd är klockan 18.00 och landar lokal tid i Seoul cirka 11.30, det vill säga sju timmar framåt alltså klockan 04.30 här hemma.
Idag har släkt och vänner både ringt och skickat mess och kommit hit och önskat oss en trevlig resa, nästan lite sorligt :( Men kul att många tänker på oss :)
Nu får jag nog ta en sista koll så alla väskorna är stängda ordentligt. Nästa gång jag skriver är vi i Soeul, där det för övrigt är cirka 27 grader varmt........ det ska bli gööööttttttt

4 kommentarer:

  1. Tjenare!!! vill önska en trevlig resa!!!! vi kom lite otajmat igår, hoppas det inte gjorde alltför mycket hehe. Jaha då e d inte länge tills taxi kommer, fullt ös därhemma nu kan jag tänka mig... medans ni ska ressa till seuol ska en annan jobba... puhh.
    ha det göttans!!!! /Jennan

    SvaraRadera
  2. Ha det nu riktigt riktigt bra, ta hand om varandra och bara lev livet där nere! Hade varit underbart att hälsa på, men tror inte det är genomförbart, tyvärr!

    Tänker på er! Kramar från Fanny. Kalle och Yda hälsar såklart också!

    SvaraRadera
  3. hej hej... jag igen!!!!=)
    sitter här på morgonen med mitt kaffe i hässleholm medans ni borde va i seuol nu, lite kontrast!!! hahha. hoppas resan gick bra!!! men d tror jag säker!!!! njut nu i fulla drag!!! det gör jag fast jag inte ens är med när jag tänker på hur ni kommer att trivas haha... kramar jennan

    SvaraRadera
  4. Fanny: Förstår att det är mycket annat som måste pritoeras först;) Hur har allting gått förresten??? Alla här hälsar tillbaka speciellt Albin till Yda kram på er!!!
    Japp alla, vi ska njuta!!!

    SvaraRadera