2009-09-09

JAG VILL INTE RESA...

kom skikande från Albin när han i dag skulle ta sin sista spruta!!! Efter att vi fått tag på honom inne hos läkaren, var det som sagt dags för den sista sprutan....... Sagt och gjort Skrik och gap och tvångshållning så fick äntligen Albin sin sista spruta inför resan. Efter att sprutan var tagen, sa han snabbt att det där var inte så farligt och att han visst ville resa. När han egentligen tänkte efter känndes det mest som ett myggbet!!! Haha, nu är det gjort och vi har nog gett sköterskan på vårdcentralen ett gott skratt efter allt detta skrikande och gapande och jagande av barn när vi varit där.....

Idag får jag fika besök, det ska bli trevligt, sen ska jag försöka klippa gräset, ordna med tvätten och kanske lägga mig och vila lite, det tar hårt på krafterna att vara ledig......

4 kommentarer:

  1. Hörru, när åker ni? Har ni hittat ett fett hus som ni ska bo i?

    SvaraRadera
  2. Vi åker på onsdag.... Nja nått fett hus vet i tusan, men ett fett (tror jag)hotell verkar det som!!! Det ligger nog ganska centralt mitt i Seoul, med lite poler gym och sånt så det kan nog bli bra :)

    SvaraRadera
  3. Låter fint. Se då till att träna en del..:) Hur är temperaturen där när ni är där? Är hitt eller?

    SvaraRadera
  4. Det ligger väl på samma breddgrad som Aten Italien..... Så där är varmt när vi kommer och det verkar som där är varmt oktober ut, men sen blir det faktiskt kallt där, det verkar inte vara så länge typ 2 månader eller nått, där kan väl bli upp till en tio minus men oftast ingen snö. Det stämmer ju inte rikigt med vad vädret är i aten och Italien, men det kanske beror på strömmar och sånt, jag vet inte riktigt......
    Jo jag ska se till att träna en del hoppas att lekrumet är i aslutning till gymmet:)

    SvaraRadera