2009-09-10

Jaha

Då var det torsdag och det menas att det är mindre än en vecka kvar, fy för vad man bara går och väntar nu. Man tappar helt lusten att göra saker här hemma, som städa, handla och fixa en massa. Allt känns på någotvis helt onödigt. Jag känner mest bara för att vara...... Vad det nu kan innebära??? Men trots det har man ändå klippt gräset idag, dammsugat och minsann tvättat upp all tvätt och förstås umgåtts med barnen.

Idag har jag fika gäster igen, mysigt....

Fredrik kommer hem sent från jobbet idag-after work. Imorgon verkar det som att han slutar till lunch, då tar jag grabbarna och kör ner till honom sen blir det en runda i Lund centrum eller Nova, har inte riktigt bestämt mig ännu. Kanke man skulle ta centrum, köpcentrum lär man väl få tillräckligt av ändå i Seoul.......Sen är det fixa fixa fixa som gäller hela helgen. Jennie och Kristoffer tar barnen så man kan verkligen vara effektiv!!!!

Nu ska jag gå ut och njuta av den hääärliga september solen en runda!

2 kommentarer:

  1. kan inte fatta att ni ska åka!!! kommer att sakna erså himla mycket!!!!! ring om du behöver hjälp med något!!!! jag kanske hjälper morsan imorn me ungarna... men säg till om du behöver nån hjälp!!!! kram syster ryster

    SvaraRadera
  2. nää det fattar kanppt vi heller!!! :))))
    Allt är nog ganska lugnt just nu puh men det har varit en hel del att göra och det är en hel del kvar, men det är som sagt lungt!!! Tack ändå!!! Bra att du hjälper mamma imorgon med vildarna!!!! ;)

    SvaraRadera